10 maj 2017

3D Visualisering af dine produkter og idéer

3D flytter dit produkt fra tegnebrættet og til kundernes bevidsthed … også selvom det ikke findes endnu.

Korte deadlines. Halvfærdige produkter. Tvivlsomt præsentable fysiske mockups. God markedsføring kræver ofte gode produktbilleder. Men det er ikke altid muligt. Måske er produktet ikke færdigt. Måske er det svært at fotografere. Eller måske handler det i virkeligheden mere om at sælge en idé… og så er det jo godt man kan bygge sin egen virtuelle verden i 3D.

For nyt markedsføringsmateriale, kræver ofte noget visuelt, som modtageren kan forholde sig til. Noget der kan sælge varen. Grafik og billeder er derfor et vigtigt værktøj til at få budskabet fuldstændigt og intakt frem til modtageren. Men ren tekst og simpel pynte-grafik drukner i mængden. Det handler derfor om at skille sig ud og skabe forståelse for budskabet. Det er her 3D visualisering kommer ind i billedet.

Med 3D visualisering skabes den mest nøjagtige gengivelse af dit produkt – måske allerede inden det bliver produceret. Så præcist, at det stort set ikke kan skelnes fra virkeligheden. På den måde får du omsat dine ideer til et realistisk produkt. Noget dine kunder kan forholde sig til = et bedre beslutningsgrundlag = mere salg. Allerede tidligt i processen er der mulighed for at lave ændringer, der ikke har nogen større økonomisk betydning for fx ændring af produktionsgange … fordi produktet ikke er fremstillet endnu.