Betalings- og bestillingsregler

Generelt

Disse Betalings- og bestillingsregler for Grafiske Kurser gælder for salg af kurser på Futurecompany.dk til forbrugerne.

Salgsbetingelserne udgør sammen med din bestilling, bekræftet gennem en ordrebekræftelse, det samlede aftalegrundlag for købet. For at købe et kursus på Futurecompany.dk, skal du være fyldt 18 år.

Futurecompany er sælger og bliver efterfølgende benævnt ”vi” eller ”os”. Køber er den person, der er opgivet som køber i bestillingen, og bliver benævnt “du”, “dig”, “din” eller “dit”.

 

Bestilling

Din bestilling bliver registreret i vores IT-system. Når vi modtager din bestilling, vil vi bekræfte ordren og automatisk sende en ordrebekræftelse til dig. Læs ordrebekræftelsen grundigt igennem, når du modtager den, og sørg for, at ordrebekræftelsen er i overensstemmelse med bestillingen.

 

Booking af kursus

Alle kurser bestilt på futurecompany.dk vil blive registreret I vores system. Du vil modtage en e-mail, som indeholder dato og kursussted og kvittering for dit køb. Denne e-mail sendes til dig same dag ved bestilling inden kl. 15.00 på alle hverdage.

 

Afbestilling

Når du bestiller et kursus har du mulighed for at ombestemme dig inden for 24 timer efter at bestillingen er foretaget. Hvis du allerede har betalt for kurset, får du pengene tilbage. Hvis bestilling foretages senere end 24 timer før kursusafholdelse, tillader vi afbestilling og tilbagebetaling såfremt du kontakter os pr. telefon senest 12 timer før det bestilte kursustidspunkt.

Efter 24 timer fra bestilling af kurset gælder vores normale afbestillingsregler. Bliver man forhindret i at deltage på et kursus, kan pladsen altid overdrages til en kollega eller overflyttes til senere afholdelse. Ved afmelding 2 uger før kursusstart, opkræves 50 % af kursusafgiften og ved afmelding 1 uge før kursusstart opkræves hele kursusafgiften.

Hvis du har lavet en åbenlys fejl i forbindelse med bestilling på vores hjemmeside, har du 24 timer fra fejlen er lavet, til at rette den. Drejer det sig om et kursus, som er bestilt med afholdelsestidspunkt mindre end 24 timer efter bestilling, skal du kontakte os hurtigst muligt på 7070 2360. Efter denne tidsfrist pålægges et ændringsgebyr.

Vi bestræber os på at give vores kunder så korrekt information som mulig. Vi tager dog forbehold for taste- og trykfejl, hvilket kan indebære, at vi ikke kan levere i henhold til information givet af os igennem vores tilbud, markedsføring eller på anden måde.

Bemærk at disse afbestillingsregler også gælder for kommuner og jobcentre i forbindelse med bestilling af kurser til ledige.

Dit ansvar

Du har selv ansvar for at tjekke, at dit kursus er udstedt i henhold til din bestilling.

Priser

Totalpriser inkluderer alle udgifter til kursusafholdelse.

 

Betaling

kurser betales med kreditkort. Pengene bliver trukket på 1. kursusdag. Vi forbeholder os retten til at annullere din bestilling, såfremt der ikke er dækning på kortet.

 

Tvister

Partene skal forsøge at løse evt. tvister i fællesskab.

 

For yderligere information om køb af kursus på futurecompany.dk, kontakt futureCompany A/S på 7070 2360.