Linkedin Workshop

Linkedin Workshop

2.150,00 DKK ekskl. moms

1 dags kursus og Workshop. På kurset lærer du at markedsføre din virksomhed og tiltrække potentielle kunder. Optimer din og virksomhedens profil.

Ryd

Beskrivelse

LinkedIn Workshop

1 dag med både Kursus og Workshop

Linkedin kursus sættes fokus på brugen af LinkedIn for virksomheder. Linkedin bruges i dag til meget mere end rekruttering og deling af CV’er. LinkedIn er i den grad blevet en effektiv platform for virksomheder der ønsker at profilere sig og optimere deres salgs- og kommunikationsfunktioner.

LinkedIn er her du møder dine kunder – og leads
For virksomheder bruges Linkedin til at finde og strukturere relevante leads. Det kræver dog lidt mere end blot en grundlæggende forståelse for platformens udformning og de muligheder der er på mediet.

Ved at benytte LinkedIn strategisk er der mulighed for at komme et godt skridt foran konkurrenterne.

Du får både kursus og workshop

På kursets første halvdel får du en grundig introduktion til, hvordan I får det optimale ud af LinkedIn. Lær blandt andet, hvordan I genererer omtale, bliver bedre til rekruttering, får flere leads og øger salget. Kursets anden halvdel giver dig mulighed for at arbejde med jeres egen professionelle LinkedIn-side samt din egen profil, så begge dele er optimeret til at modtage kunderne. Du får løbende feedback fra underviseren, så du får ryddet alle spørgsmål og tvivl af vejen.

Underviser på kurset er Lone Wenneberg:

Lone Wenneberg

Lone: Underviser i digital marketing strategi, Sociale medier og SEO.

Lone er indehaver af FutureCompany og har arbejdet strategisk med Linkedin gennem de sidste 10 år.

Lones indgangsvinkel til arbejdet med Linkedin er meget praktisk. Hun lægger stor vægt på at se Linkedin som en del af en større strategisk sammenhæng. Det være sig for et firma og hos den enkelte persons øvrige brandings tiltag.

På kurset vil du helt sikkert komme hjem med en plan for din tilstedeværelse på Linkedin.

 

 

Indhold: 

  • Hvilke Målsætninger skal LinkedIn støtte op omkring?
  • Private og Company
  • Definer jeres målsætning (er)
  • Social Selling som overordnet begreb vs klassisk salgsmetoder
  • Definition af Målgruppe
  • Employee Advocacy
  • Find det rette indhold – Udarbejdelse af Linkedin Content Plan
  • Find Leads ved intelligent segmentering og annoncering.

Målgruppe:

Alle virksomheder der har en LinkedIn profil og som ønsker at udnytte potentialet fuldt ud og får en forståelse for anvendelsen af platformen til intern og ekstern branding samt Lead generering.

Kurset er på 1 dag fra kl. 9.00 – 14.00 og foregår i Aarhus. Det kan følges som et individuelt kursus eller som en del af Kursus i Facebook og Instagram.

Se mere om Linkedin:

Yderligere information

By

Aarhus, København

Dato

Tilbydes udelukkende som skræddersyet kursus. Ring for dato!