Digital Marketing Strategi – SEMINARDAG
1.900,00 DKK ekskl. moms
Beskrivelse
Den nye virkelighed er digital
På dette kursus bliver du bliver introduceret til, hvordan man kan tænke strategisk i forhold til de sociale medier, websitet, kunderejsen m.m. . Du får en introduktion til elementer, der kan tænkes ind i en SoMe-strategi samt værktøjer til selv at udarbejde og implementere strategien. Du lærer metoder til at opsætte konkrete mål for din tilstedeværelse, og til at tænke både kort- og langsigtede mål ind i strategien.
Kurset er ikke et teknikkursus. Der bliver ikke snakket om, hvordan du optimerer din Facebook-side, bruger Power Editor til annoncering eller skriver rigtigt på din Twitter-profil. Vi skal op i helikopteren og bl.a. se på de muligheder, de digitale platforme giver for at skabe værdi – både for jer og jeres kunder. Andre emner, vi skal omkring: Hvilke sociale platforme er overhovedet relevante for netop jeres virksomhed eller organisation? Hvordan afklarer I de overordnede mål og arbejder med hhv “bløde” og “hårde” mål?
Hvordan får I med få modeller skabt overblik og marketingplaner der faktisk kan følges og som samtidig giver det nødvendige grundlag for et videre arbejde med jeres online tilstedeværelse.
Yderligere information
By | Aarhus, København |
---|---|
Dato | Den 5. februar 2020, Den 27. marts 2020, Den 3. juni 2020 |