Digital Marketing Strategi – SEMINARDAG

Digital Marketing Strategi – SEMINARDAG

1.900,00 DKK ekskl. moms

Ryd
Varenummer (SKU): N/A Varekategorier: , , ,

Beskrivelse

Mangler du overblik over sammenhængen mellem alle de digitale medie platforme og hvordan du får dem til at arbejde sammen? Eller savner du og dine kollegaere et fælles fodslag og synlig effekt? Med en digital medie-strategi kan I sikre, at jeres indsats er både målrettet og målbar. På dette kursus får du værktøjer og viden til at komme i gang med en digital medie-strategi for din virksomhed. Kom væk fra den første fascination af alle platformene og lær at udnytte dem på den rette og mest udbytterige måde.

Den nye virkelighed er digital

På dette kursus bliver du bliver introduceret til, hvordan man kan tænke strategisk i forhold til de sociale medier, websitet, kunderejsen m.m. . Du får en introduktion til elementer, der kan tænkes ind i en SoMe-strategi samt værktøjer til selv at udarbejde og implementere strategien. Du lærer metoder til at opsætte konkrete mål for din tilstedeværelse, og til at tænke både kort- og langsigtede mål ind i strategien.

Kurset er ikke et teknikkursus. Der bliver ikke snakket om, hvordan du optimerer din Facebook-side, bruger Power Editor til annoncering eller skriver rigtigt på din Twitter-profil. Vi skal op i helikopteren og bl.a. se på de muligheder, de digitale platforme giver for at skabe værdi – både for jer og jeres kunder. Andre emner, vi skal omkring: Hvilke sociale platforme er overhovedet relevante for netop jeres virksomhed eller organisation? Hvordan afklarer I de overordnede mål og arbejder med hhv “bløde” og “hårde” mål?

Hvordan får I med få modeller skabt overblik og marketingplaner der faktisk kan følges og som samtidig giver det nødvendige grundlag for et videre arbejde med jeres online tilstedeværelse.

 

 

 

Yderligere information

By

Aarhus, København

Dato

Den 5. februar 2020, Den 27. marts 2020, Den 3. juni 2020